OVER ONS
Dit blijft niet onopgemerkt. De afgelopen jaren hebben ze samen met hun artiesten grote successen behaald. Zo staat onder andere de meeste gestreamde track van 2018/2019 “Cartier” op naam van Avalon, scoorden ze als allereerste de TikTok hit en hebben ze maar liefst 30 gouden singles, vier gouden en twee platina platen uitgebracht.
INTERNATIONAAL SUCCESS
Ook in het buitenland gooit het label hoge ogen. Ze weten als geen ander hoe ze muziek moeten exploiteren buiten onze landsgrenzen. Zo vloog de track “Bobbel” van Childsplay ft. Jayh niet alleen in Nederland de hitlijsten in, maar scoorde dit nummer een toptien notering in Frankrijk en Duitsland. Het nummer “Ya La Laa” van Dystinct veranderde in no-time tot een top tien hit van de grootste radiozender van Marokko en het Nederlandse nummer “Afstand” van Dopebwoy werd door het Franse elftal in de kleedkamer gezongen na winst van wedstrijd op het Wereldkampioenschap in 2018.
MEER DAN ALLEEN MUZIEK
Ze weten niet alleen met hun muziek de juiste snaar te raken, maar ook de content die ze creëren vliegt de wereld over. Met meer dan 650.0000 YouTube abonnees en bijna 400 miljoens overall views is het label een grote speler op het wereldwijde web. Maar het is meer dan dat. Naast het uitbrengen van muziek en het creëren van content organiseren ze ook hun eigen festivals en evenementen (in onder andere Suriname), hebben ze een eigen kledinglijn en exploiteren ze drie studio’s in Amsterdam. Waar de broers zes jaar begonnen aan de keukentafel zijn ze nu al uitgegroeid tot een groot muziek bedrijf. Ze zijn niet te stoppen en veroveren stap voor stap Nederland en de wereld.